JellyPages.com

Halaman

Khamis, 9 Januari 2014

Gantung tak bertali?

Assalamualaikum.. dah lama tak menaip ni, keras tngan rasa.. hehe, takda idea nak letak dalam ni.. huhu.. Aku tak faham lah, apakah disebalik maksud gantung tak bertali? .. Ada sapa2 yg boleh tolong jelaskan tak.. 

Semalam lah punca segala-galanya bila ada org ckp dkt sy pasal awk.. Memang lah kita cuma kaawan, sy pon faham keadaan awk skrang mcm mna.. Tapi sy tak pernah anggap awk sbgai kawan biasa, bila hati dah sayang nak buat mcm mna kan? Sy silap, sy tak sepatutnya berharap apa-apa dkt awk.. Nasib baik lah kita baru, jadi taklah sedih sngt sy..heee..

 Apa pon, awk maasih dgn dia lg.. sy taknak masuk cmpur urusan awk, nt awk ckp sy mnyibuk pulak kan.. Persoalan sy skrng, knp gantung tak bertali? Knp tak lepaskan? Sebab apa eh.. Sy tahu, awk takda blog..kikiki.. Takda tempat sy nak luah selain blog nih.. bersambung..

Tiada ulasan: