JellyPages.com

Halaman

Jumaat, 29 November 2013

Mood Down T_T


         Harini memang takda mood, betul2 takda mood.. mcm-mcm aku rasa, sakit hati, susah hati, sedih, dan semua lah!! Erghhhhhhhhhhh.. apakah semua ini? Banyak sungguh dugaan yg dtg, lepas satu, datangggggg yang lain plakk.. hurmm..

          Tapi biasa lah, liku-liku kehidupan nama pon.. kita kena lalui jgk lah.. tak kira susah payah mcm mna pon.. kita kena terima jgk.. terima dengan hati yang ikhlas dan terima seadanya =D.. hidup mestilah kena happy.. happy pon pada2 jgk, jgn sampai memudaratkan diri. Hihihi..

          sebenarnya mood down sebab si ex punya pasal.. aku saja lah msej dia, tnya khabar apa semua.. lpastu trlintas dkt otak n aku trus lah tnya dia "adakah awk akan terima sy balik".. dia jawab apa biarlah rahsia dua darjat.. haha.. tpi mmg sakit hati la, cara dia jawab boleh nmpak ego dia yang tinggi tuhhhh.. nasib baik jauh je, tidak tampaq laju2 dah.. haha =P .. Syira!! kalau ada baca jngan marah ea.. hehe.. tp td serius ye pasal text tuh.. 

Cerita ini tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang dah mati.. cerita ini saya punya =P.. haha..
Bila bosan, mcm ni lah jadinya.. SENYUM SOKMO!! =)

Rabu, 27 November 2013

Holiday Pulau Pangkor

Cuti sekolah bermula, aku cuti jgk lah!! haha.. kawan aku sorang ni lah punya pasal, ajak pegi Pangkor.. aku pon tngah bosan taktahu nak buat apa.. jdi aku pon apa lagi, jom jelahh..hoho!! wewitt
Eehemm ehemm.. mmg ramai org pegi Pangkor haritu, awek2 mana mai pon tktau la.. segak2 belaka.. hehe.. ok, aku pegi Pangkor ni bertiga ja, aku, adik aku dan kawan aku nih..  haa,Ni ada la gmbr sikit bg buah tngan.. gmbr masuk sikit je, internet slow punya pasal.. grrrr!!!
mmg best la mandi dkt Pangkor.. siap g snokerling lg..hihi.. kembung perut punya telan air laut..hahaha.. 



Yang kiri ni kawan aku, ajib org panggil nya.. org nya lembut.. hahahah




Ini AKU yang tak brapa nak hensem..wekkkk


                         Yang kanan ni adik aku, upi.. muka kami nak sama..kalau jalan sama2 msti org tnya                                                                 kembar ke?? OH NOOOOO!!! hahaha