Halaman

Khamis, 16 Januari 2014

Asyik-asyik Cameron Highlands..

Assalamualaikum.. dengan ini sy Mohamad Saiful Bin Sakri dot dot dot
haha.. ok lah, masa ni cuti tahun lpas punya (26 Disember 2013).. Tarikh keramat tu, mcm2 peristiwa jadi pada tarikh tu, tsunami apa semua.. Tapi kali ini kami pergi jlan-jalan dkt Cameron. Tktahu nak pegi mna dah, dah habis berbincang dah.. Kputusan muktamad Cameron Highland! Buah tangan takda ye, yg ada cuma gambar untuk kenang-kenangan.. hehe.. kami pergi bertiga saja.. aku, abang aku dan sorang lagi kawan aku.. Tngok lah, sekadar mencuci mata.. =D

Ni yg pakai kemeja biru ni lah abang aku, Shafiq namanya..  

Yg ni pulak, Razif.. Handsome+ jambu.. baik orangnya..hihi

Yg ni aku! wahh, tak hansome pon..haha.. abaikan muka aku..

Depan taman Lavender, setiap kali pegi msti penuh parking.. nasib baik ada satu parking kosong.. sempat la kami mencelah..

Orait.. Dia jadi driver, berhemah gila2.. tp dia drive masa pegi ja, masa balik aku jgk jdi mngsa kna drive.. aptb -_-
Apa pun, mmg best lah haritu.. Walaupun keadaan cuaca tak begitu memberansangkan,hujan renyai2.. btambah sejuk la kami.. hehe.. sampai sini jelahh , sekian.. Terima Kasih semua ;)

Tiada ulasan: