JellyPages.com

Halaman

Rabu, 27 November 2013

Holiday Pulau Pangkor

Cuti sekolah bermula, aku cuti jgk lah!! haha.. kawan aku sorang ni lah punya pasal, ajak pegi Pangkor.. aku pon tngah bosan taktahu nak buat apa.. jdi aku pon apa lagi, jom jelahh..hoho!! wewitt
Eehemm ehemm.. mmg ramai org pegi Pangkor haritu, awek2 mana mai pon tktau la.. segak2 belaka.. hehe.. ok, aku pegi Pangkor ni bertiga ja, aku, adik aku dan kawan aku nih..  haa,Ni ada la gmbr sikit bg buah tngan.. gmbr masuk sikit je, internet slow punya pasal.. grrrr!!!
mmg best la mandi dkt Pangkor.. siap g snokerling lg..hihi.. kembung perut punya telan air laut..hahaha.. 



Yang kiri ni kawan aku, ajib org panggil nya.. org nya lembut.. hahahah




Ini AKU yang tak brapa nak hensem..wekkkk


                         Yang kanan ni adik aku, upi.. muka kami nak sama..kalau jalan sama2 msti org tnya                                                                 kembar ke?? OH NOOOOO!!! hahaha

4 ulasan:

rokot nuluhon berkata...

Lembut ke Ajib tu..haha....mcm comel jer..haha....muka ko & adik ko mmg sama... tp adik ko hensem sket dri ko...haha kidding * salam kenal

pelangikehidupan berkata...

haha.. boleh dikatakan lembut pd luaran, dlm hati keras.. hihi.. dia hensem pon sbb cerah sikit jer..hahah.. Salam kenal jgk :)

ezyra daniel berkata...

serius muka korang adik beradik memang sama hehe..best nye g sne,tk pernah pergi lagi nie

pelangikehidupan berkata...

haha.. sama ea? hihi.. nanti dtg lah, holiday masih panjang.. best ow.. rugi la tak dtg..